გაკვეთილის გეგმის შეფასება
კრიტერიუმები
|
ინდიკატორები
| |||
0
|
1
|
2
|
3
| |
გაკვეთილის თემის აქტუალობა/ მნიშვნელობა
|
გაკვეთილის თემის აქტუალობა საერთოდ არაა ასახული გაკვეთილის გეგმაში
|
პუნქტი
შევსებულია გაკვეთილის გეგმაში, მაგრამ არ არის აღწერილი როგორ შეუწყობს
ხელს მოცემული თემა მოსწავლეებს ცოდნისა და უნარ-ჩვევების დაუფლებაში,
წინარე ცოდნის გამოყენებაში, ცოდნის ინტეგრირებაში
|
ბუნდოვანია,
წარმოდგენილი თემა როგორ შეუწყობს ხელს მოსწავლეებს ცოდნისა და
უნარ-ჩვევების დაუფლებაში, წინარე ცოდნის გამოყენებაში, ცოდნის
ინტეგრირებაში
|
გეგმაში
მკაფიოდ არის ასახული მოცემული თემის საშუალებით რა ცოდნისა და
უნარ-ჩვევების დაუფლებას შეძლებენ მოსწავლეები, როგორ შეუწყობს ხელს მათი
წინარე ცოდნის გამოყენებას, ცოდნის ინტეგრირებას
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
გეგმაში მითითებული არაა გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
გაკვეთილის გეგმაში მითითებულია მხოლოდ კონკრეტული სტანდარტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან
|
გაკვეთილის
გეგმაში მითითებულია კონკრეტული სტანდარტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან;
სრულად არაა აღწერილი რა ცოდნას დაეუფლებიან მოსწავლეები, რომელ უნარებს
განივითარებენ, რა დამოკიდებულებები განუვითარდებათ
|
გაკვეთილის
გეგმაში მითითებულია კონკრეტული სტანდარტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან;
მკაფიოდაა აღწერილი რა ცოდნას დაეუფლებიან მოსწავლეები, რომელ უნარებს
განივითარებენ, რა დამოკიდებულებები განუვითარდებათ
|
შეფასება
|
გაკვეთილის გეგმას არ ახლავს შეფასების კრიტერიუმები
|
წარმოდგენილი კრიტერიუმებით დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტის შეფასება ვერ მოხერხდება
|
წარმოდგენილი კრიტერიუმები ნაწილობრივ მოახდენს დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტის შეფასებას
|
წარმოდგენილი კრიტერიუმებით სრულად არის შესაძლებელი დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტის შეფასება
|
შეფასების რუბრიკა
|
გაკვეთილის გეგმას თან არ ერთვის შეფასების რუბრიკა
|
გაკვეთილის გეგმაზე თანდართულ შეფასების რუბრიკაში მოცემულია შეფასების კრიტერიუმები, მაგრამ არ არის ინდიკატორები
|
გაკვეთილის გეგმაზე თანდართულ შეფასების რუბრიკაში მოცემულია შეფასების კრიტერიუმები და ინდიკატორები, თუმცა ინდიკატორები ბუნდოვანია
|
გაკვეთილის
გეგმაზე თანდართულ შეფასების რუბრიკაში მოცემულია შეფასების კრიტერიუმები
და ინდიკატორები, ინდიკატორები მკაფიოდაა გაწერილი
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
გაკვეთილში წარმოდგენილი არ არის სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
წარმოდგენილი სასწავლო მასალა მწირია და არ შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს
|
წარმოდგენილი
სასწავლო მასალა მეტ-ნაკლებად შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს.
გეგმა მოიცავს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინტეგრირებას მაგრამ არ ჩანს
როგორ
|
წარმოდგენილი სასწავლო მასალა შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს. ჩანს ისტ-ის ინტეგრირება როგორ მოხდება
|
ციფრული თვალსაჩინო მასალა (სურათი, პრეზენტაცია, ტექსტი, აუდიო ან ვიდეო მასალა)
|
გაკვეთილის გეგმას თან არ ერთვის თვალსაჩინო მასალა
|
გაკვეთილის
გეგმას თან ერთვის თვალსაჩინო მასალა, რომელიც ინტერნეტიდანაა გადმოწერილი
და მასწავლებელს მის რედაქტირებაში არანაირი მონაწილეობა არ მიუღია
|
გაკვეთილის გეგმას თან ერთვის მასწავლებლის მიერ მომზადებული თვალსაჩინო მასალა, მაგრამ ის არ შეესაბამება გაკვეთილის მიზნებს
|
გაკვეთილის
გეგმას თან ერთვის მასწავლებლის მიერ მომზადებული თვალსაჩინო მასალა, ის
შეესაბამება გაკვეთილის მიზნებს, და უზრუნველყოფს შედეგების მიღწევას
|
გამოყენებული ტექნოლოგიების მიზნობრიობა
|
ტექნოლოგბის გამოყენება საერთოდ არ ჩანს
|
ტექნოლოგიების გამოყენება ძალიან მწირი და ერთფეროვანია, მისი მიზნობრიობა ბუნდოვანია
|
გაკვეთილის გეგმაში ტექნოლოგიების გამოყენების მრავალფეროვნება ჩანს, მაგრამ მისი მიზნობრიობა მხოლოდ ნაწილობრივ ჩანს
|
ტექნოლოგიების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესის ნაწილია და არ ემსახურება მხოლოდ ტექნოლოგიების გამოყენების მიზანს;
|
დაგეგმილი აქტივობების თანმიმდევრულობა და სტრატეგია
|
გეგმაში არ არის აქტივობები გაწერილი
|
გეგმაში ასახული აქტივობების კავშირი არ ჩანს გაკვეთილის მიზანთან
|
აქტივოებების
კავშირი მიზანთან ჩანს, მაგრამ არადამაჯერებლადაა აღწერილი როგორ აპირებს
მასწავლებელი მოსწავლეთა ინტერესის გამოწვევას, ცოდნის კონსტრუირებას,
ნასწავლის გაერთიანებას და განმტკიცებას
|
გეგმაში
გაწერილი აქტივობების კავშირი მიზანთან ჩანს, ნათლადაა აღწერილი პროცესის
მიმდინარეობა, როგორ აპირებს მასწავლებელი მოსწავლეთა ინტერესის
გამოწვევას, ცოდნის კონსტრუირებას, ნასწავლის გაერთიანებას და განმტკიცებას
|
ორიგინალობა
|
დასტურდება პლაგიატის ელემენტები
|
მინიმალურად ორიგინალურია
|
მეტ-ნაკლებად ორიგინალურია
|
ორიგინალურია
|
პირადი ელექტორნული საცავი
|
მასწავლებელს ტრენინგის შემდეგ არ უმუშავია პირადი ელექტრონული საცავის განახლება/გამდიდრებაზე
|
მასწავლებელმა განაახლა უკვე არსებული გეგმა და სასწავლო რესურსი
|
მასწავლებელმა ახალი გეგმა ატვირთა, მაგრამ თან არ ახლავს ციფრული რესურსი
|
მასწავლებელმა ახალი გეგმა ატვირთა, რომელსაც თან ახლავს ციფრული რესურსი
|
სასწავლო პროქტის შეფასება
კრიტერიუმები
|
ინდიკატორები
| |||
0
|
1
|
2
|
3
| |
სასწავლო პროექტის აქტუალობა/მნიშვნელობა
|
სასწავლო პროქტის თემის აქტუალობა საერთოდ არაა ასახული გეგმაში
|
არ
არის აღწერილი როგორ შეუწყობს ხელს მოცემული თემა მოსწავლეებს ცოდნისა და
უნარ-ჩვევების დაუფლებაში, წინარე ცოდნის გამოყენებაში, ცოდნის
ინტეგრირებაში
|
ბუნდოვანია,
წარმოდგენილი თემა როგორ შეუწყობს ხელს მოსწავლეებს ცოდნისა და
უნარ-ჩვევების დაუფლებაში, წინარე ცოდნის გამოყენებაში, ცოდნის
ინტეგრირებაში
|
გეგმაში
მკაფიოდ არის ასახული მოცემული თემის საშუალებით რა ცოდნისა და
უნარ-ჩვევების დაუფლებას შეძლებენ მოსწავლეები, როგორ შეუწყობს ხელს მათი
წინარე ცოდნის გამოყენებას, ცოდნის ინტეგრირებას
|
სასწავლო პროექტის მიზნები და შედეგები
|
გეგმაში მითითებული არაა პროექტის მიზნები და შედეგები
|
სასწავლო პროექტის გეგმაში მითითებულია მხოლოდ კონკრეტული სტანდარტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან
|
სასწავლო
პროექტში მითითებულია კონკრეტული სტანდარტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან;
სრულად არაა აღწერილი რა ცოდნას დაეუფლებიან მოსწავლეები, რომელ უნარებს
განივითარებენ, რა დამოკიდებულებები განუვითარდებათ
|
სასწავლო
პროექტში მითითებულია კონკრეტული სტანდარტი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან;
მკაფიოდაა აღწერილი რა ცოდნას დაეუფლებიან მოსწავლეები, რომელ უნარებს
განივითარებენ, რა დამოკიდებულებები განუვითარდებათ
|
შეფასება
|
სასწავლო პროექტს არ ახლავს შეფასების კრიტერიუმები
|
წარმოდგენილი კრიტერიუმებით დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტის შეფასება ვერ მოხერხდება
|
წარმოდგენილი კრიტერიუმები ნაწილობრივ მოახდენს დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტის შეფასებას
|
წარმოდგენილი კრიტერიუმებით სრულად არის შესაძლებელი დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტის შეფასება
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
პროექტში წარმოდგენილი არ არის რა სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსია საჭირო პროექტის განსახორციელებლად
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური უნარები არ შეესაბამება მოსწავლეთა უნარებს
|
წარმოდგენილი
სასწავლო მასალა მეტ-ნაკლებად შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს.
გეგმა მოიცავს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინტეგრირებას, მაგრამ არ ჩანს
როგორ
|
წარმოდგენილი სასწავლო მასალა შეესაბამება მოსწავლეთა კითხვის უნარებს. ჩანს ისტ-ის ინტეგრირება როგორ მოხდება
|
გამოყენებული ტექნოლოგიების მიზნობრიობა
|
ტექნოლოგბის გამოყენება საერთოდ არ ჩანს
|
ტექნოლოგიების გამოყენება ძალიან მწირი და ერთფეროვანია, მისი მიზნობრიობა ბუნდოვანია
|
ტექნოლოგიების გამოყენების მრავალფეროვნება ჩანს, მაგრამ მისი მიზნობრიობა მხოლოდ ნაწილობრივ ჩანს
|
ტექნოლოგიების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესის ნაწილია და არ ემსახურება მხოლოდ ტექნოლოგიების გამოყენების მიზანს;
|
დაგეგმილი აქტივობების თანმიმდევრულობა და სტრატეგია
|
პროექტში არ არის აქტივობები გაწერილი
|
პროექტში ძალიან ზოგადად და ზედაპირულადაა ასახული ძირითადი საფეხურები და აქტივობები
|
პროექტში ასახული აქტივობები ბუნდოვანია, არ ჩამს აქტივობებს შორის კავშირი
|
პროექტში მკაფიოდაა გაწერილი აქტივობები და მათი თანმიდევრულობა
|
ორიგინალობა
|
დასტურდება პლაგიატის ელემენტები
|
მინიმალურად ორიგინალურია
|
მეტ-ნაკლებად ორიგინალურია
|
ორიგინალურია
|
პირადი ელექტორნული საცავი
|
მასწავლებელს ტრენინგის შემდეგ არ უმუშავია პირადი ბლოგის განახლება/გამდიდრებაზე
|
მასწავლებელმა განაახლა ბლოგი, დაამატა რესურსები
|
მასწავლებელმა ახალი სასწვლო პროექტი ატვირთა, მაგრამ არ ჩანს მოსწავლეთა/კოლეგების ინტერაქცია
|
მასწავლებელმა ახალი პროექტი განათავსა, ბლოგზე ჩანს მოსწავლეების/კოლეეგების ინტერაქცია
|
No comments:
Post a Comment